Compania Facebook a avut în trimestrul trei al acestui an venituri de 7,01 miliarde dolari, în creștere cu 56% față de aceeași perioadă a anului 2015, iar profitul net aproape s-a triplat, de la 896 milioane dolari, la 2,3 miliarde dolari, reiese din raportul financiar publicat recent de companie.

Veniturile totale din publicitate au fost în perioada amintită de 6,82 miliarde de dolari, din care publicitatea mobilă a reprezentat 84% (față de 78% în urmă cu un an).

Numărul total de utilizatori care intră în rețea cel puțin o dată pe zi a fost de 1,18 miliarde, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut. Dintre aceștia 1,09 folosesc dispozitivele mobile, cu 22% mai mult decât în urmă cu un an.

Facebook intenționează să își mărească în continuare baza de utilizatori, în special în țările aflate în dezvoltare, unde rata de penetrare a serviciilor sale este încă scăzută.

Aproape jumătate din veniturile Facebook vin din SUA și Canada unde venitul mediu/user este de 15 dolari, față de 3,89 dolari în restul lumii.

În ciuda rezultatelor peste așteptări, acțiunile Facebook au scăzut miercuri seara cu până la 8,5%, după ce directorul financiar al gigantului american, David Wehner, a afirmat, într-o întâlnire cu analiștii, că creșterea va încetini semnificativ din cauza limitării numărului de anunțuri publicitate care pot fi încărcate fără a deranja utilizatorii, transmite Reuters.

El a mai spus că 2017 va fi un an al investițiilor agresive, care vor duce la o creștere substanțială a cheltuielilor.

SCRIE-NE

Nu suntem acum aici. Dar ne poți scrie.

Se trimit datele

©2018 @ optimizare SEO realizata de www.VasPavITConsulting.ro

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?