În campania electorală din ultimele două săptămâni Igor Dodon a cheltuit de peste două ori mai mult decât rivala sa Maia Sandu, scrie „Ziarul de Gardă”. Citând rapoarte depuse la CEC, publicația scrie că Dodon a cheltuit în vederea turului al doilea 1,99 de mili­oa­ne de lei, cu pes­te un mili­on de lei mai mult decât Maia San­du, care a rapor­tat che­ltu­ie­li în sumă de 909.000 de lei.

Sandu spune că în privința publicității a plătit cel mai mult companiei publice de radio și TV, Teleradio Moldova, anume 154.000 de lei, în vreme ce Igor Dodon a dat cele mai mari sume televiziunilor pe care „Ziarul de Gardă” le numește „ale lui Vlad Plahotniuc”, anume 316.000 de lei.

SCRIE-NE

Nu suntem acum aici. Dar ne poți scrie.

Se trimit datele

©2018 @ optimizare SEO realizata de www.VasPavITConsulting.ro

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?