Antena 3 a prezentat marti seara un document, despre care sustine ca e autentic, pe care apare antetul “Departamentului Securitatii Statului” si este datat 16 octombrie 1984, in care este mentionat numele Traian Basescu. Antena 3 sustine ca numele lui Basescu apare in document in contextul implicarii sale directe in “raspandirea materialelor de specifice de propaganda” si ca a primit suma de 1.500 dolari pentru “subventionarea retelei”, scrie hotnews.ro

Potrivit postului de televiziune, documentul este adresat sefului Securitatii Statului, general-colonel Iulian Vlad, care era informat cu privire la “dirijarea retelei informative din Port Constanta privind problemele profesionale cu caracter specific muncii operative”.

In documentul prezentat apare scris: “Materialele specifice de propaganda pentru orientarea opiniilor si atragerea simpatiilor s-a realizat prin legatura directa Basescu Traian. Despre Basescu Traian precizam ca isi manifesta pe deplin adeziunea fata de politica PCR si am ordonat sustinerea sa materiala cu suma de 1.500 dolari USA pentru subventionarea retelei in cadrul noilor deziderate”.

Dezvaluirile sunt facute la Antena 3, o televiziune fondata de Dan Voiculescu, dovedit colaborator al Securitatii printr-o decizie judecatoreasca definitiva si condamnat la 10 ani de inchisoare pentru coruptie, scrie hotnews.ro.

SCRIE-NE

Nu suntem acum aici. Dar ne poți scrie.

Se trimit datele

©2019 @ optimizare SEO realizata de www.VasPavITConsulting.ro

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?