Scandal în presa așa zisului binom. Redactorul șef al HotNews, Cristian Pantazi, acuză Digi 24 că este tribuna propagandei rusești.

Despre Dughin si Digi 24: anomalia pe care o observasem aseara la conferinta acestui ideolog dezaxat nu a fost o coincidenta. Singurul microfon de pe masa era al Digi 24, singurul interviu difuzat in presa mainstream a fost la Digi 24. Nu e o dezmagire, e doar o confirmare a unei intuitii pe care o am de mai multa vreme, aceea ca agenda postului cunoaste derapaje ingrijoratoare din timp in timp. Sigur ca nu arata ca Antena 3 si Rtv. Dar am vazut Interviuri extrem de dese cu ambasadorul rus, tribuna oferita lui Nariskin, tribuna oferita unor lideri maghiari din grupari si partide extremiste, plus multe stiri scrise fara aparat critic despre Rusia. La ele se adauga evitarea unor subiecte precum averea lui Dragnea, dar si adapostirea unor personaje media precum Dragos Patraru. In urma cu saptamani bune am decis sa nu mai apar la Digi, unde mergeam cind si cind ca invitat. Astea sint motivele. Pacat ca o audienta premium e tratata asa, pacat de oamenii super-ok din acest post. Sper totusi ca lucrurile sa revina la normal, a scris Pantazi pe facebook.

Și Mircea Marian de la România Liberă a adus acuzații asemănătoare postului preferat pentru interviuri de Laura Codruța Kovesi.

SCRIE-NE

Nu suntem acum aici. Dar ne poți scrie.

Se trimit datele

©2019 @ optimizare SEO realizata de www.VasPavITConsulting.ro

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?