”Prin trafic nefiresc ințelegem un trafic semnificativ mai mare, de până la 80 de ori mai ridicat în unele cazuri, decât traficul mediu efectuat de clienții care beneficiază de oferte similare. Astfel, în anumite situații, traficul a depășit 24 de ore de convobiri efectuate într-un interval de 24 de ore, acest lucru fiind posibil prin utilizarea unor servicii care permit realizarea de apeluri simultane, prin intermediul funcțiilor de apel în așteptare și conferință”, au declarat reprezentanții Telekom, pentru PLAYTECH.

Scandalul a izbucnit miercuri când FLUX 24 a publicat o înregistare audio între un abonat Telekom și o operatoare de la companie.

CITIȚI ȘI:ÎNREGISTRARE AUDIO HALUCINANTĂ CU TELEKOM: Ați vorbit la telefon mai mult de 24 de ore pe zi și vă tăiem abonamentul

Explicațiile Telekom sunt halucinante: au UTILIZAT ARTIFICIAL SERVICIILE DE TELEFONIE MOBILĂ.

Telekom recunoaște că nu este singurul caz cel prezentat de FLUX 24 și că mai mulți abonați au pățit același lucru.

Editorul FLUX 24, Andrei Bădin, a comentat pe facebook:

FLUX 24 a publicat miercuri o înregistare audio cu un cetățean care are/ avea abonament NELIMITAT la TELEKOM vorbind cu o operatoare a companiei care îi explica respectivului că i s-a suspendat abonamentul deoarece ar fi vorbit la telefon mai mult de 24 de ore pe zi. Postarea a făcut deja peste 5000 de share. Dar nu asta e discuția. Compania a dat un comunicat, FLUX 24 l-a publicat, dar cu ocazia asta am văzut cum ies agenții acoperiți de pe bloguri și dau copy paste din comunicatul aiuritor al T explicând ce nu poate fi explicat. Oameni de piar plătiți care spun cam așa: abonatul e un ticălos, a vorbit mai mult deoarece a folosit apelul în așteptare sau conferința. Are vreunul dintre voi un contract cu o companie de telefonie în care se spune că apelul în așteptare sau conferința e trafic suplimentar? Adică că e MAI MULT decât NELIMITAT? În rest să îi lăsam pe petreni, ștribli sau alții să încerce să manipuleze penibil.. Contractul e contract;:)

O înregistare audio halucinantă a fost difuzată în 22 ianuarie pe youtube de un client al companiei de telefonie Telekom. În înregistare operatoarea de date de la companie îi comunică abonatului că i-au fost suspendate serviciile de voce nelimitate deoarece ar fi vorbit la telefon mai mult de 24 de ore pe zi.

Ați vorbit mai mult de 24 de ore în rețeaua Vodafone, ați adus prejudicii companiei, ați afectat serviciile companiei, a explicat operatoarea de la Telekom.

Abonatul a replicat: cum să vorbesc 25 de ore sau mai mult din 24 pe abonament nelimitat de minute?

Întrebată ce înseamnă nelimitat, operatoarea nu a putut răspunde decât: Depuneți sesizare către orice instituții voiți!

SCRIE-NE

Nu suntem acum aici. Dar ne poți scrie.

Se trimit datele

©2019 @ optimizare SEO realizata de www.VasPavITConsulting.ro

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?