Spotul „GO ON. Fruits from Moldova” realizat pe piesa „Queen – The Show Must Go On” a reușit să adune peste 1 500 000 viziualizări, scrie agora.md.

Înainte de a fi realizat, spotul a trecut și printr-un casting unde au fost aleși artiștii „Fiecare când realizează un produs se gândește să fie viral, să prindă la câți mai mulți oameni, acest sentiment este comun pentru fiecare artist. Eu din start conștientizam că va deveni viral. Prin sat când făceam casting pentru acest spot eu am văzut autenticitatea, talentul acestuia. Noi mai întâi am făcut casting, oamenii cântau piese care ei le cunosc și apoi piesa care ne interesază pe noi”, a precizat producătorul Dumitru Marian.

În spatele acestui spot stă este o muncă enormă, mai spus Marian. „Noi am făcut audiții, am mers cu transcripția cum se citesc cuvintele din piesa The Show Must Go ON și apoi am ales persoanele, spotul este sincer, oamenii care cântă ei chiar cred în asta. Imaginile de asemenea au fost cu greu găsite, din start credeam că nu vom găsi ceea ce căutam” a adăugat Dumitru Marian.

SCRIE-NE

Nu suntem acum aici. Dar ne poți scrie.

Se trimit datele

©2019 @ optimizare SEO realizata de www.VasPavITConsulting.ro

Log in with your credentials

Ați uitat datele dvs.?